Galeria Bronowice Galeria Bronowice

Galeria Bronowice

Kampania ATL na rok 2018


Studium przypadku

Po sukcesie kampanii z 2017r, Galeria Bronowice zgłosiła się do nas z prośbą o przygotowanie kreacji outdoorowej na rok 2018. Celem tegorocznych projektów jest przekazanie informacji o szerokiej gamie produktów dostępnych w Galerii, kierowanej do jeszcze szerszego grona Klientów.

Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice
Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice

Realizacja

Zarówno komunikacja wizualna, jak i werbalna stawia na pokazanie róznorodności potrzeb klienta. Przez zestawienie skrajnie róznych sytuacji, pokazuje rozpiętość oferty Galerii.

Na grafikach pokazujemy zestawienie kontrastowych strojów i akcesoriów. W tym celu każda z nich została zrealizowana jak montaż dwóch zdjęć tego samego modela (modeli) w znacząco różnych stylizacjach. Dwubiegunowość kompozycji podkreśla dynamiczne zestawienie barw.