Galeria Bronowice Galeria Bronowice

Galeria Bronowice

Kampania ATL na rok 2017


Studium przypadku

Galeria Bronowice zgłosiła się do nas z prośbą o przygotowanie kampanii outdoorowej na rok 2017. Wcześniejsze reklamy przygotowywane były na bieżąco w ciągu całego roku i brakowało im spójności. Udało nam się przekonać zarząd do stworzenia spójnego wizualnie i językowo projektu.

Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice
Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice

Realizacja

Można śmiało stwierdzić, że praca nad kampanią dla galerii dzieliła się na cztery części.

Pierwszą z nich było opracowanie koncepcji werbalnej haseł, tak, aby zamknąć je w jednej grupie. Pomysł z użyciem naszego wspólnego dobra, czyli zmodyfikowanych przysłów, szybko przypadł do gustu klientowi.

Tworzenie draftów oraz rysunków konceptowych bilboardów było drugą częścią naszych zadań.

Następnie została wykonana profesjonalna sesja zdjęciowa w oparciu o wcześniejsze ustalenia. Wszystkie rysunki zostały odtworzone na planie fotograficznym, tym razem za pomocą modeli oraz scenografii.

Czwarta część to graficzna postprodukcja zdjęć oraz umieszczenie ich na różnych nośnikach informacyjnych. Wszystko w oparciu o brandbook, który został przygotowany dla klienta.

Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice
Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice