Galeria Bronowice Galeria Bronowice

Galeria Bronowice

Kampanie ATL


Studium przypadku

Co roku Galeria Bronowice zgłasza się do nas z prośbą o przygotowanie kampanii outdoorowej.

Celem kampanii jest przekazanie informacji o szerokiej gamie produktów dostępnych w Galerii i pozyskiwanie szerszego grona klientów.

Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice

Realizacja

Wszystkie kreacje (projekty) charakteryzuje wspólny layout –zawierający element mozaiki nawiązującej do architektury budynku Galerii. Kolorystyka layoutu jest dostosowywana do motywu przewodniego danej kampanii.

Kampania 2017

Koncepcja opiera się na nowatorskich hasłach, opartych na znanych powiedzeniach lub przysłowiach. Słowa zostały dostosowane tak, aby odwoływały się do mody i jednoznacznie kojarzyły się z oryginałem.

Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice
Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice

Kampania 2018

Grafika i towarzyszące jej hasła koncentrują się na uniwersalności oferty w Galerii. W tym celu przygotowaliśmy zestawienia dwóch zdjęć tego samego modela (modeli) w różniących się stylizacjach dla każdej kreacji (do każdego projektu).

Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice
Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice

Kampania 2019

Do kreacji wykorzystaliśmy hasła związane z zakupami. Kluczem tych kreacji jest dosłowne i jednocześnie nieoczywiste zobrazowanie słów zawartych w hasłach. Są zrobione w przejrzystym stylu umożliwiającym szybki i prosty odbiór.

Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice
Galeria Bronowice tt: Galeria Bronowice

Kampania 2020

Jesteśmy w trakcie jej przygotowywania. Efekty niebawem.