P.P. Porty Lotnicze P.P. Porty Lotnicze

P.P.Porty Lotnicze

Projekty niestandardowych materiałów promocyjnych


Studium przypadku

Klient wielokrotnie zgłaszał się z prośbą o opracowanie koncepcji graficznej dla swoich działań promocyjnych i kulturalnych. Jednym z wielu przykładów jest słuchowisko dla dzieci opowiadające o lotnisku Chopina. Kolejnym wyzwaniem było wymyślenie produktu, który zastępowałby własnoręcznie wykonane plakaty, którymi rodziny w hali przylotów witały powracających z podróży.

P.P. Porty Lotnicze tt: P.P. Porty Lotnicze
P.P. Porty Lotnicze tt: P.P. Porty Lotnicze

Realizacja

Wszystkie działania wymagały pełnego spektrum naszej kreatywności, odręcznych rysunków, czy zwyczajnie rozwikłania jakiegoś problemu. Każde z nich rozpoczynaliśmy od firmowej burzy mózgów, czegoś na zasadzie swobodnie wypływającego z nas strumienia kreatywności, który próbowaliśmy poprowadzić ku jak najlepszemu rozwiązaniu.

Efektem pracy była ilustrowana książeczka (będąca jednocześnie opakowaniem płyty) z zagadkami, rebusami, ciekawostkami oraz wycinanymi postaciami do odegrania teatrzyku zgodnego ze słuchowiskiem.

Z kolejnym wyzwaniem poradziliśmy sobie tworząc "witajkę" - lotniskową kartę powitalną, gdzie z jednej strony było miejsce na treść powitania lub nazwisko odbieranej osoby, a na jej odwrocie na przykład reklama profilu lotniska na facebook'u. Docelowo "witajki" były bezpłatne, a z czasem miejsce reklamowe na odwrocie było sprzedawane reklamodawcom.

P.P. Porty Lotnicze tt: P.P. Porty Lotnicze