Najważniejsze jest zdefiniowanie celu kampanii. Umożliwia to przygotowanie strategii komunikacji i planu działań marketingowych. Wszystko po to aby dotrzeć do określonego odbiorcy.
Kampanie marketingowe
Kampanie marketingowe realizowane są z myślą o różnych celach. Może to być wprowadzenie nowej usługi lub zwiększenie sprzedaży produktu istniejącego już na rynku. Sprawdzają się również przy budowaniu wizerunku marki, promowaniu wydarzeń, a nawet w sytuacjach kryzysowych.
Bo w marketingu treści najważniejszy jest odbiorca, nie reklamowany produkt czy usługa.
To odbiorca finalnie oceni kampanię. Może kupić produkt, skorzystać z usługi, zostawić pozytywny komentarz w SM. Może, ale wcale nie musi. Jak zatem ocenić efektywność naszej kampanii? Poprzez kluczowe wskaźniki efektywności, czyli popularne KPI. Są to finansowe i niefinansowe wskaźniki, którymi możemy mierzyć efekty każdej kampanii marketingowej. I robimy to!
Nam zależy!
Jeśli Tobie także zależy na efektywnej (a nie tylko efektownej) kampanii marketingowej i rozumiesz, że inwestując pieniądze w działania reklamowe warto wiedzieć czy wydany budżet się zwrócił, dobrze trafiłeś! Nie musisz się znać na hotjar, Looker Studio, PIWIK PRO, Google Analytics, itp. Wystarczy, że my się na tym znamy.